Ocak Ayında Okuduklarım | 2016

Öncelikle şunu söyleyeyim, okuduğum kitap sayısı bakımından benim için olumlu yönde bir gelişme var ama yine de yerlerde sürünmeyi ihmal etmiyorum. 2016 yılının Ocak ayında toplam 5 kitap okumuşum. Bunların çoğu da zaten ince kitaplar...


Kitapları okuduğum sırayla:

 Simyacı, Paulo Coelho : Simyacı'yı uzun yıllar sonra tekrar okumak iyi geldi. Küçük Prens havasında herkesin kitaplığında mutlaka olması ve okunması gereken kitaplardan. Yazısını okuyun.

 Freud'a Kafa Tutan Kız: Dora, Lidia Yuknavitch : Kafanızı dağıtmak ve farklı bir kitap okumak istiyorsanız eğer Dora sizi bekliyor olacak. Bir şans vermenizde yarar var. Yazısını okuyun.

 CimriMolière : Oyun okumak istiyorum ama karar veremiyorum derseniz eğer hemen Cimri'yi alıp bir çırpıda okuyabilirsiniz. Gülmek garanti. Yazısını okuyun.

 Küçük Arı, Chris Cleave : Gereğinden fazla abartılmış bir kitap ve beni nedense hiç etkileyemedi. Yazısını okuyun.

 Poirot Araştırıyor, Agatha Christie : Polisiye seviyorsanız eğer, Poriot Araştırıyor tam size göre. Kitabın içinde yer alan 11 öyküde, 11 farklı çözülmeyi bekleyen gizem sizi bekliyor olacak. Yazısını okuyun.

Ocak ayından önce başladığım, 19 Aralık'tan beri okuduğum Nikos Kazacankis'in Zorba'sını ise hâlâ bitiremedim. Zira her sayfasından bir kitap çıkacak kadar beni etkileyen ve bir cümlesini bile kaçırırsam üzüleceğim için yavaş okuduğum bir roman kendisi.

Şubat ayında bu 5 kitabı, 10 kitaba çıkartmayı düşünüyorum. Haydi hayırlısı!

Ocak Ayında Okuduklarım | 2016 Ocak Ayında Okuduklarım | 2016 Reviewed by Unknown on 09:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: