Poirot Araştırsın, Okuması Size Kalsın

Yıllar sonra Agatha Christie'ye Poirot Araştırıyor kitabıyla tekrar merhaba dedim. Özlemişim kendisini, kitabı bitirdikten sonra bende diğer kitaplarını da  okuma isteği uyandırmayı fazlasıyla başardı. Öncelikle şunu söyleyeyim, Poirot Araştırıyor, sen ne kitapmışsın arkadaş! İstanbul'un altını üstüne getirdim, aramadığım taramadığım yer kalmadı ama bu kitap yok oğlu yok. Bir kitapçıya giriyorum onlarca Agatha Christie kitabı yan yana dizilmiş, hah diyorum burada kesin vardır ama yine yok.
Sonunda dayanamayıp internetten sipariş verdim ama onlar da anca bulup ikinci teslimatla gönderebildiler. Sonuçta, bulundu, alındı, okundu ve bitti.

poirot-arastiriyor-agatha-christie
Poirot Araştırıyor (Poirot Investigates), Agatha Christie, Altın Kitaplar,
Çev. Çiğdem Öztekin, 1.Baskı, Mart 2015, İstanbul, 208 s., 13 TL.

Poirot Araştırıyor sıkmayan ve hızla okunan bir kitap aslında. İçinde birbirinden farklı 11 öykünün yer aldığı kitapta her öykünün kahramanları elbette ki Belçikalı Dedektif Hercule Poirot ve yardımcısı Arthur Hastings.

Her olay birbirinden bağımsız olduğundan, bu kitabı okurken başka kitaplar da okursanız öykülerden daha fazla zevk alacağınızı düşünüyorum. Yani bir öyküyü okuduktan sonra gidip başka bir kitaptan bir bölüm okuyun sonra yine farklı bir öyküyle devam edin. İki-üç öykü peş peşe okuyunca da sıkmıyor ama dediğimi yaparsanız daha verimli olacağı kanısındayım.

Poirot Araştırıyor aynı zamanda Kış Okuma Şenliği'nin 7. kategorisi (Kitap Ağacı kulüplerinden birinde okunan bir kitap) için seçtiğim bir kitaptı.
queenelizabethl yönetimindeki Kitap Ağacı Agatha Christie Kulübü Ocak ayı için bu kitabı seçmişti.  Şenlikte okumak için seçtiğim diğer kitaplara şuradan bakabilirsiniz.

Poirot Araştırsın, Okuması Size Kalsın Poirot Araştırsın, Okuması Size Kalsın Reviewed by Unknown on 17:20 Rating: 5

Hiç yorum yok: